You have reached the website

MACHINE WARRANTIES

KRUPS NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparatams skirta garantija

KRUPS siūloma garantija suteikia pranašumų, neapribojančių įstatymuose numatytų vartotojų teisių. Espresso kavos aparatams KRUPS suteikia 24 mėnesių (nuo pirkimo dienos) garantiją dėl mechaninių ir elektrinių defektų. Būtinai išsaugokite pirkimo įrodymą – kasos čekį.
Garantiniu laikotarpiu KRUPS sutaisys gaminį ar pakeis jo dalis nemokamai, jeigu jį įgaliotajam KRUPS priežiūros atstovui pristatysite su pirkimą įrodančiu kasos čekiu. Kad išvengtumėte papildomų pažeidimų, aparatą visuomet siųskite originalioje pakuotėje arba laikyti skirtoje dėžėje. Be to, gaukite siuntimo įrodymą.
Garantijos negalima perduoti.
Garantijos sąlygos ir nuostatos netaikomos šiais atvejais:

- pažeidimas atsirado dėl netinkamo gaminio naudojimo ar laikymo arba dėl naudojimo nesilaikant instrukcijų;

- gaminys buvo prižiūrimas (šalinamos kalkės ar valomas) netinkamai, nesilaikant instrukcijų;

- gaminyje buvo įmontuota stiklinių arba porcelianinių dalių;

- pažeidimas atsirado dėl to, kad gaminiui naudojama įtampa neatitiko nurodytosios;

- gaminys buvo įsigytas už LT, LV, EE ribų;

- gaminys buvo naudojamas kitais nei įprasto buitinio naudojimo tikslais;

- gaminys įprastai susidėvėjo ir paseno;

- pažeidimas atsirado dėl perkrovų, netinkamo naudojimo, aplaidumo arba atsitiktinai;

- pirkėjas atliko bet kokius gaminio pakeitimus arba gaminį taisė ne įgaliotasis atstovas

- priedų (tokie kaip filtrai, tarpinės ir pan.) naudojimo laikas yra ribotas. Šioms dalims garantija netaikoma, jas reikia periodiškai atnaujinti.

Kilus kitų klausimų, susisiekite su mumis čia arba paskambinkite mūsų vartotojų aptarnavimo tarnybai 8 700 55 655.

 

DELONGHI NESCAFÉ® Dolce Gusto® aparatams taikoma garantija

Garantija taikoma visiems DeLonghi ir Dolce Gusto prekių ženklų gaminiams (jie turi būti pažymėti abiem prekių ženklais). Ką suteikia garantija? Mes užtikriname, kad kiekvienas prietaisas neturi medžiagų ir gamybos defektų. Mūsų įsipareigojimas pagal šią garantiją apsiriboja bet kurių dalių ar dalies (išskyrus pervežant pažeistas) taisymo darbais, atliekamais mūsų gamykloje arba įgaliotame priežiūros centre. Keičiamą arba grąžinamą prietaisą reikia siųsti paštu apmokėjus pašto išlaidas ir pridėjus pirkimo įrodymą – kasos čekį. Pataisytas arba naujas modelis bus grąžintas arba atsiųstas įmonės sąskaita. Garantija galioja tik tuo atveju, jei aparatas naudotas laikantis pridėtų naudojimo instrukcijų ir maitinamas kintamąja srove.

Kiek laiko galioja garantija?
Garantija galioja dvejus (2) metus nuo pirkimo dienos, nurodytos ant pirkimo čekio. Garantija gali pasinaudoti tik aparatą įsigijęs asmuo.

Kokiais atvejais garantija netaikoma?
Garantija netaikoma prietaiso pažeidimams ar defektams, atsiradusiems jį keičiant ar taisant ne gamykloje ir ne įgaliotame priežiūros centre. Ji netaikoma tais atvejais, kai aparatas buvo gadinamas, naudojamas netinkamai arba pažeistas dėl aplaidumo ar atsitiktinumo. Be to, ši garantija negalioja, kai žala kyla pažeidus sutartį arba garantijos reikalavimus (arba yra šio pažeidimo padarinys). Garantija netaikoma prietaisams, kurie neveikia tinkamai dėl to, kad kalkės nebuvo šalinamos vadovaujantis kartu pateiktomis gamyklinėmis instrukcijomis.

Kur kreiptis dėl remonto?
Prireikus pataisyti aparatą arba kilus kitų klausimų, susisiekite su mumis čia arba paskambinkite mūsų vartotojų aptarnavimo tarnybai. Garantinis aptarnavimas: 8 700 55 655. De'Longhi klientų aptarnavimo linija serviso klausimais visoje Lietuvoje: 8 700 555 95. Pateikta garantija galioja vietoj visų kitų gamintojų garantijų. Visos numatomos garantijos taikomos tik nurodytuoju laikotarpiu. DeLonghi / Dolce Gusto jokiam kitam asmeniui arba įmonei nesuteikia teisės prisiimti atsakomybę dėl pardavimo arba prietaiso naudojimo. Ši garantija Jums suteikia tam tikras įstatymuose numatytas ir kitas teises (atsižvelgiant į šalį).

krups nescafé® dolce gusto® aparatams skirta garantija